Top

Verzending en retour

Verzenden

Wanneer er besteld wordt duurt het vaak nog een dag voordat het geld op onze rekening staat. Wanneer het geld dan echt op onze rekening staat wordt het dezelfde dag nog verstuurd.

Dit betekent in de praktijk dat het pakket de dag nadat het geld binnen is bezorgd wordt. 

Als je niet thuis bent op het moment dat PostNL het pakketje bezorgt wordt er een niet thuis briefje in de brievenbus gedaan. Op dit briefje staat een niet-thuis-code, hiermee kunt u online een ander bezorgmoment en/of andere bezorglocatie kiezen. Als je niks met deze code doet wordt het pakket simpelweg de volgende dag weer bij u thuis bezorgd. Als je er dan ook niet bent zal het pakketje afgeleverd worden bij het postkantoor bij jou in de buurt. Uiteraard vindt je dan een briefje in je brievenbus met de informatie die je nodig hebt om het pakket op het postkantoor op te halen. 

De verzendkosten voor al onze bestellingen bedragen €5,95

Retourneren

Je hebt 14 dagen na het ontvangen van je bestelling het recht om zonder opgaaf van reden aan te geven dat je je pakket wilt retourneren. Daarna heb je nog eens 14 dagen om het pakket, zo ver mogelijk is in originele staat, terug te sturen naar ons. We verzoeken je om het retourformulier te downloaden, daar staan alle benodigde gegevens op. We zullen binnen 14 dagen na het ontvangen van de retourzending het bedrag van de bestelling terugstorten op uw rekening.

Als er iets mis is met de producten dan horen we dat natuurlijk wel graag van je, dan kunnen we daar in toekomst extra aandacht aan besteden.

De verzendkosten voor het retourneren zal je zelf moeten betalen.

Als je iets terug wilt sturen vragen we je om eerst even een mail te sturen waarin je aangeeft dat je je pakket retour wilt zenden, dan zullen wij je de instructies mailen met waar het pakket heen gestuurd kan worden en eventuele andere aanwijzingen. Contact kan je met ons opnemen op de contactpagina.

Download hier het retourformulier